Rada Dzielnicy II Grzegórzki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.dzielnica2.krakow.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
  • Stan dostępności cyfrowej

    Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

    Niedostępne treści

    Niezgodność z załącznikiem

    • niektóre linki są w postaci graficznej
    • załączniki w postaci plików pdf nie posiadają tytułu oraz nagłówków,
    • strona intenetowa posiada drobne błędy wynikające z użytej technologii.

    Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji:
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

    Skróty klawiszowe

    Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biura Rady - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 12 431-25-00.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Dostępność architektoniczna

    Siedziba Rady i Zarządu Dzielnicy II Grzegórzki mieści się na parterze w trzy kondygnacyjnym budynku przy al. Daszyńskiego 22 w Krakowie.

    Do siedziby można dojechać samodzielnie.

    Lokal nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami Rada Dzielnicy zapewnia obsługę w formie określonej w tym wniosku.

    Rada Dzielnicy zapewnia wstęp do budynków osobom korzystającym z psa asystującego.

    W budynku nie ma pętli indukcyjnych.